3 nov. 2010

Renée Voltaire


Idag var jag och Jocke i Farsta Centrum för att köpa kattmat, passade då på att gå in i Systrarna Voltaires underbara butik. Så mycket glädje och så mycket gott det fanns. Vi kom där ifrån med en korg att ställa kryddorna och oljan i. (något som vi letat efter ett tag men inte hitta något som varit helt hundra). Efter besöket i butiken fick jag inspiration att pröva mig på en av hennes raw food bollar, blev de med gojibär, dadlar, madlar, raw cacao och sesamfrön, mums mums! (de innehåller inget socker!)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Snygg "kryddkorg" det är alltid lika roligt att köpa nytt till hemmet :)

Kiiromi sa...

Superfint och härligt att höra att du följer din plan utan socker.. :)

Angående färgen så är det en helt vanlig sprayfärg du kan köpa typ överallt. Jag köpte den på Beckers. Eller snarare en på Beckers och en på Bauhaus (Olika färgburkar då den första tog slut... såklart. Men det funkade ändå. Obs, jag hade matt färg.

kram Mia

färg spelar roll sa...

tack för tipset!

får tyvärr erkänna att när jag nu kom till skövde blev det svårt att hålla mig ifrån sockret. får återgå nästa veckan till planen igen:)