7 dec. 2011

En del av sommarängen


Jag var hos min naturläkare i måndags och fick rödklöverte som jag ska dricka fram till att jag ska föda. Det innehåller massa vitaminer och ska lugna barnet samt hjälpa så att jag får en bra förlossning. När jag var där passade jag på att fråga om han stod fast vid att det var en pojke, vilket han sa efter en månad. 
Han kände länge på magen och små log tillslut och sa "Lisa, även jag kan ha fel. Det är en flicka!" Han kände noga över magen igen och sa "Jo, det är en flicka!"
Så nu får vi väl se. Jag har ju de senaste månaderna drömt att det är en flicka. Inte för att varken jag eller Jocke bryr oss om vilket kön det är så är det ändå så att vi måste fundera mycket över namn nu för just flicknamn har vi inget helt klart...

2 kommentarer:

Pappa sa...

Som jag sa till dig tidigare så nästa gång så säger han "-Lisa jag har fel igen, det blir en flicka OCH en pojke" ;)

Jessica sa...

Hihi, nu har du 50% chans att det är rätt alltså...