7 jan. 2012

Känner mig som en korsning mellan en pingvin och en knubbsäl

(bild lånad på www.libero.se)

Nu är det inte många veckor kvar och det känns på alla sätt och vis. Framför alltså bökas och stökas det en jäkla massa i livmodern, att vara ett vandrande hotell har sina nackdelar. Känns som min gäst är missnöjd med storleken på rummet och gärna hade tagit sviten istället. Får väl se när gästen ger upp och bestämmer sig för att flytta ut till mig och Jocke. Med facit från min mor och systers barnafödslar så lutar det väl åt att Kummin stannar kvar lite längre än vad som behövs. Den 2:a februari är dagen d, när tror ni det blir?

3 kommentarer:

Pappa sa...

Då gissar jag på din födelsedag, den 7:e.

carina sa...

Ja just ja, det kanskr blir på din födelsedag, o går du över till den 15:e blir det på Fouads födelsedag:)

Jessica sa...

Jag vet precis hur det känns! Den sista tiden känns det som både mamman och barnet är rätt överens om att nu är det färdigt med "hotellverksamheten". Jag hoppas på att bebisen kommer i samband med mitt sport lov så vi hinner att säga hej när vi är i Stockholm :)