12 jan. 2011

Det andra alternativet kan vara det bästa alternativet!

Har sedan nyår haft problem med värk i mina bihålor samt höger öra
och var hos läkaren härom dagen för att se vad som kunde göras. Inget, bara vänta ut och fortsätta ta de avsvällande tabletterna jag tagit sa hon. Idag var jag hos min alternativ läkare som hjälper mig bli av med min endometrios, sa till honom att jag hade ont i bihålorna och käken. Han tryckte på punkter på kroppen samt gav mig en bioenergi-behandling och värken släppte! Fick även med mig en ört som jag ska droppa i öronen i en vecka så ska jag även bli av med värken i  örat. Har innan tyckte att det varit lite hokus-pokus med sånt där men min endomterios tar inte alls lika stor plats i mitt liv längre och idag blev jag av med smärtan i mina bihålor! Tacksam är jag för detta!

3 kommentarer:

Pappa sa...

Skönt att höra Lisa. Hoppas du verkligen får vara frisk nu.

färg spelar roll sa...

ja, det hoppas jag med!

Kiiromi sa...

Håller tummarna härifrån också.

Kram Mia