30 jan. 2011

Underbara syskonbarn




I onsdags åkte jag med tåg ner till Skövde för att träffa det nya tillskottet i familjen, Hanna. Det var en mycket stolt moster som myste och busade med henne och storebror Jonathan. På kvällen hann jag med att träffa två av mina kära vänner. Torsdag hjälpte jag syrran med middag och barnpassning för att på kvällen åka hem till mamma och pappa och äta kex och ost.





På fredag morgon var det dags att åka till hem. Ett stopp för fika i bilen på vägen upp blev det innan vi kom fram till Stockholm. Väl där skulle mamma och pappa till mc-mässa i Älvsjö. Så de klev av där och jag tog bilen hem. På kvällen åkte vi tre och Jocke till Carina och Fouad för att äta gott och fira min och Fouads födelsedag i förskott. Jag fick en vas samt att jag ska få ett badkar men det håller jag på att leta efter på blocket så bilder får komma sen. Har varit trevligt att haft mamma och pappa på besök och även om de varit ute på egen hand så har vi hunnit med att umgås. Efter frukost idag åkte de hem till Skövde igen. Nu hoppas jag att min förkylning släpper så jag får en bra vecka utan sjukdom. 



2 kommentarer:

Jessica sa...

Tack snälla för all hjälp när du var här! Det var verkligen trevligt och Jonathan och Hanna "mös" av att få umgås så mycket med sin moster :)

färg spelar roll sa...

det var så lite så. känns lite tråkigt att man inte är och hälsar på oftare men men. pussa på dom åt mig