25 feb. 2011

Det är så de ska va

Ja, nu har jag gått på behandling hos en "naturläkare" i snart tre månader för att behandla min
endomentrios. Då jag började sa Joan till mig att den tredje mensen kommer du inte känna av
innan utan plötsligt kommer den bara. Inte trodde jag så mycket på det eftersom jag brukar må
dåligt flera dagar innan själva mensen kommer. Men denna månad kände jag inte alls av när jag
hade min ägglossning och mensen ja, den bara dök upp. Klart jag har ju haft ont i dagarna två nu
men jämfört med hur det har varit de senaste åren så är det ingenting. 

Jag mår så bra. Känner att jag svävar på moln. Så bra som jag mått den sista tiden var flera år
sedan jag mådde. Joan säger alltid till mig: "- Det är så de ska va!" Och ja, det är väl så här man
ska må, bara det att jag glömt bort det efter alla år med smärta. Till alla som är skeptiska till alternativmedicin och läkare, snälla var inte det! Jag är ett bevis på att det funkar!



  (Nina Simone- Feeling good)

2 kommentarer:

Lisa Öhrqvist sa...

Jag är så glad för din skull! Tänker på dig! Kram Lisa

färg spelar roll sa...

Tack! Och hoppas ni alla mår bra