3 maj 2012

Vara mamma nära


Vi har nu testat ERGObaby och är så nöjd med denna underbara bärsele. Jag har sedan tidigare en babybjörn men tycker att Judith sitter mycket bättre i ERGObabyn. Jag har haft henne i den hemma då jag lagat mat och även de kvällar när hon är lite ledsen och hon blir snabbt lugn och somnar. 



I lördags tog Judith och jag tåget ner till Skövde för att hälsa på familjen och resan gick mycket smidigt tackvare bärselen. Lilla tjejen i selen, en ryggsäck på ryggen, och övrig packning i händerna som var fria. Och ja, Judith sov så gott nära mig under resan. Jag är verkligen så glad över denna bärsele och kan verkligen rekommendera den till alla andra! Jag har ännu bara provat att ha henne på mage och höft och det går jättebra, ryggen får jag ta en dag då Jocke kan hjälpa mig för jag har inte fått kläm på det än. 

Inga kommentarer: