8 maj 2011

Våren är här!



Var länge sedan jag skrev något men jag har haft tankar på annat, håller på att samla på mig ny energi och det går riktigt bra så nu ska det bli tätare inlägg igen! Våren är här och det är helt underbart. Jag tog en promis i solen härom dagen och verkligen njöt av fågelkvitter och allt det gröna som täcker skog och mark. Det är lustigt hur det helt plötsligt från en dag till en annan är helt grönt på mark och på träden! 



Balkongen börjar få lite mera kärlek och gissa om jag blev förvånad då jag upptäcker att lavendeln har börjat växa! Den har stått på balkongen hela vintern i en lerkruka utan att vara övertäckt, trodde faktiskt att det var kört med den. Hittills så jag jag planterat lite örter i olika krukor men det är inte så mycket att visa bilder på än så det får vänta. Härligt i alla fall att värmen kommit och nu är det bara vänta på att det ska växa och gro så man har lite gott till maten i sommar. 

2 kommentarer:

Jessica sa...

Underbart med våren nu! Jättefina foton :-)

färg spelar roll sa...

Tack :)