16 maj 2011

Vårstädning inne

Del 2





Ja, så skulle jag ju ta tag i resten av min städning i garderoben. Ska vara helt ärlig och säga att det gått så där. Jag plockade ut alla kläder, gick igenom och la det jag inte ville ha åt sidan (det blev en papperspåse full!) sen vek jag in allt igen...

Problemet är bara det att det börjar redan bli lite stökigt och detta är väl någon vecka sedan. Inte lika illa som på bilden men men. Skärpning helt enkelt! 


Siri tyckte helt klart att det var konstigt att alla kläder låg på sängen men njöt samtidigt då det fanns massa mjuka tröjor att mysa ner sig bland.... 
(klädrollern är ett mycket bra redskap att äga i ett hem med två håriga varelser;) )

3 kommentarer:

Pappa sa...

Men Lisa då!
För mycket kläder eller för lite garderober?
Får du för mycket av ordning och reda på jobbet kanske;)

Jessica sa...

För liten garderob eller hur? ;)

färg spelar roll sa...

japp, helt klart för liten garderob!