15 apr. 2011

Våren är här


Nu känns det verkligen att våren är här! Idag satt jag på balkogen och njöt av solen, det var så varmt att jag kunde ha bikini och kjol på mig! Härligt. Men med solen kommer synen av alla skitiga fönster men jag tror jag tänker vänta tills de har sopat gatorna, gjorde inte det förra året och då fick det bli två omgångar med putsande av fönster, det slipper jag gärna i år. 
Visst är det härligt med tulpaner, dessa fick jag av mina föräldrar och syrran o hennes kille förra helgen då de var på besök. Alla färger gör mig glad!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Jättefina foton och snyggt att ha tulpanerna så i vasen. Bra tips! :)

färg spelar roll sa...

Ja, det var pappa som kom med idén, han kan den gubben, det där med blommor alltså:)

Gubben him self sa...

Den gubben kan lite av varje;)